Ett enkelt missförstånd.

Haha ibland kan missförstånd skapa ett helt världskrig men så kan missförstånd också bara bli för roliga, ett exempel på det:

Idag skrev jag ett inlägg där jag bland annat skrev de här: "...där vi handlade finskor till studenten/balen.." okej jag kanske skulle förklarat bättre men för mig va det självklart vad jag menade.
Men så får jag den här kommentaren från min vän..

Japp och med Åsa's missförstånd in i min meningen så tolkar man det: DIN SJUKE JÄVEL!
Och till dom som uppfattade samma sak som Åsa och fortfarande inte förstår vad jag egentligen menade så köpte jag finskor, alltså sånt man har på fötterna och inte kvinnor från finland hahaha!

Men låt oss skylla på att det är en Lördagskväll!

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Haha Jag förstod faktiskt vad du menade när jag läste lite längre. hahaha men det är sant, orden din sjuke jävel dök faktiskt upp hahaha hoppas skorna var fina i alla fall

2009-04-26 @ 21:20:16
URL: http://windfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0