Klamydia-dagen!

Jaa som ni vet så nämnde jag Klamydiadagen igår och de innebar inte att jag skulle iväg kolla om jag hade det utan skolan hade en heldag för alla 3:or om klamydia och andra könssjukdomar. Först så fick våran klass och parallel (?) klassen sitta i ett klassrum och diskutera lite om klamydia och andra könssjukdomar, så såg vi också på någon konstig film med Karl Einar Häckner. Sen hade vi lunch och sen skulle vi bort till en teater med just Karl Einar Häcknar.. fast teater skulle jag nog inte vilja kalla det..för han stog bara och snacka (han sjöng lite också) om sex och könssjukdomar, skämtade en hel del med sin grova humor som såklart uppskattades av ca. 100(?) 18-19 åringar haha. Sen så visade han bilder på hur de kan se ut om man har dessa könssjukdomar, inte lika uppskattat, de måste ha varit dom värsta av dom värsta exemplena för fyfaaaan hur de såg ut. "Engelsk frukost" som han kallade de.. och de måste räcka.. tänker inte gå in på hur de såg ut men de va nog smart av han och använda sig av dom bilderna, lite utav en skrämseltaktik haha.




Nää nu ska jag göra mig iordning, ska gå och möta upp några kompisar som pratar på att bada.
Men jag hakar nog inte på den idéen haha.

Peace out!


Kommentarer
Postat av: Ida

HAHAHAH sväljer micken han trodde nog det var en snopp xD

2009-04-24 @ 22:16:52
URL: http://idaemiilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0