..kunde varit bättre!

Åhh, har tappat humöret helt. Tillsammans följer även morgondagen och bloggen.. sry för det!
Vet inte varför men jag gissar på att de är för att man är stressad.. för allt! Inte nog med att studenten närmar sig och 156478 saker måste fixas så kraschar min dator och nu får jag sitta i min brors rum med en dator från forntiden. För dom som läst min blogg vet ju även att min mobil inte går att ringa med så när min dator kraschat innebär det att jag nästan är helt handikappad på kommunikationsfronten.. fint.

Imorgon är det meningen att jag ska till Gbg men just nu ser det inte så ljust ut, men de går inte göra något åt.
Men till något positivt, jag köpte min skjorta jag ska ha på studentkvällen, från MQ.. den kostade... ... 600 spänn, så där grät min plånbok ioförsig men skitsamma haha, jag växlade in mina mynt jag samlat på mig i ett halvår och satte in dom på mitt konto, det blev sammanlagt ca 880:-, okej den här dagen kunde varit bättre!

 Peace out!

Kommentarer
Postat av: Ida

Varför ser det inte ljust ut helt plötsligt vi hade ju bestämt att träffas vid fem och det och jag har kollat upp nattbuss så vad är det som är fel nu ? :S får inte tag på någon av er heller ... Vi ska till gbg nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-05-01 @ 00:02:56
URL: http://idaemiilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0