Sovmorgon är ju aldrig fel.

Jag va visst inte ensam om att vara splittrad i header frågan som är i inlägget nedan. Så jag kommer nog inte välja än.. men hjälp mig, vilken är snyggast?

Idag har jag haft en rejäl sovmorgon.. vi började inte förens halv 1 idag och min buss gick halv 11 så jag sov fram till halv 10, de är ju aldrig fel. Förens man ställer sig halv 11 vid busshållplatsen och slår på sin mobil och får ett SMS från min klasskamrat där de står: Vart är du? Vi har natur nu..
Fick lite panik och blev förbannad på mig själv vilket dom insåg när jag svarade med ordet FUCK!
Trodde först jag hade missat den lektionen vi skulle redovisa ett arbete på men de hade jag inte gjort utan jag missade bara lite genomgång vilket va tur och jag hann komma till lektionen 20 minuter innan den slutade så jag skrev av de dom antecknat och missade inte särskilt mycket. Har inte försovit mig under hela 3:an så jag får väl säg att någon gång måste vara den första haha!
Sen hade vi sjukvård där vi skrev prov och de kändes väl rätt okej, så vi får väl se vad de blir. Såg sen på en fim om rehabilitering som även provet handlade om.

Sen slutade vi och nu är jag hemma, ska sätta mig och skriva på mitt tal jag ska hålla i Svenska på Torsdag, har kommit på ett nytt ämne jag ska skriva om som är lite roligare än de jag hade förut. Men innan de blir de duschen..

Peace out!


Kommentarer
Postat av: Ida

Nice blogg ;D

2009-04-22 @ 23:16:30
URL: http://idaemiilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0