En katafuckingstrof slutar med lyx!

Vilken dag..  kändes aldrig som den skulle ta slut.
Började med nationella i Engelska B och de kändes INTE bra, jag vet jag brukar säga så men då känner man sig bara osäker, just nu så känner jag katafuckingstrof - och då är de illa. Men jag var inte ensam och jag tycker Becka fick till det precis så som jag kände när hon sa "det kändes som en lång inledning, man kom aldrig igång" och jag håller med helt. Men nu tänker jag inte klaga över de mer, sen hade vi redovisning i naturkunskap och de gick simpelt bra vilket kändes skönt. Sen hade vi Sjukvård där vi har börjat med L-ABC alltså vad man ska göra vid akuta situationer, idag arbetade vi med vad man kan stöta på och vad man ska göra t.ex. när någon kollapsar eller blöder allvarligt, nästa lektion så ska vi utgå från större situationer nämligen en bilolycka, detta tycker jag är skitintressant eftersom jag vill satsa på att bli ambulanssjukvårdare i framtiden.

Sen slutade vi, jag och Becka skulle precis dra ifrån skolan då våran lärare kommer med två kuverter som hon gav oss och så sa hon att de va som ett tack för att vi ställt upp så mycket på Öppet hus tillfällena osv. Så när vi öppnade så låg det typ två kort (ni vet bankomatkort typ) fast det va presentkort för bio,  med andra ord fick vi båda två biobiljetter till valfri film. Sån lyx, jag tyckte de va jätte generöst eftersom jag inte hade räknat med att få något för det vi gjorde, men det kom ju vid ett perfekt läge då både jag och Becka har lovat varann att gå på Änglar och Demoner som snart har premiär här i Sverige. så tack taack TAAACK till lärarna på OP haha!

Trailer till Änglar och Demoner.
 

Imorgon är vi lediga från skolan (sköönt) men jag ska ändå upp till stan för att kolla lite grejjer!
Peace out!

Kommentarer
Postat av: Ida

Åååh va kul det va faktist jätte snällt och ovanligt gjort ;)

2009-04-28 @ 22:12:18
URL: http://idaemiilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0