Vilken ska jag välja?

Jaha nu är klockan halv 12 på kvällen och jag är inte ett dugg trött, har nästan överskottsenergi.. allt pga. att jag råkade somna i en och en halv timme förut, kul. Men jag gör i alla fall nytta nu.. eller ja nytta och nytta beror ju på hur man ser de, men som ni märker är design så jävla tråkig.. eller som Ida sa: den är stilren (jag vet att hon ljög) haha. Så jag har tagit tag i detta och fixat ihop två stycken headers som förhoppningsvis gör designen lite roligare, men jag kan inte bestämma mig vilken jag ska ha.. så jag tänkte att mina trogna läsare = Ida, Becka och kanske någon mer kan säga vilken som är snyggast och som jag ska använda?

Bild 1.


Bild 2.


Nää nu ska jag göra något vettigt och använda min energi till att plugga på mitt prov jag har imorgon.. de låter ju vettigare än att göra headers hela kvällen.

Peace out!


Kommentarer
Postat av: Ida

Ååååh fan va balla! Du är så duktig på det här med bloggar och så skriver du inte :(

Älskar dom båda två :S svårt val ....hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

2009-04-21 @ 00:57:47
URL: http://idaemiilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0