28 timmar kvar...

Onsdag idag, en dag kvar tills nyårsafton...
och jag är redo haha. Idag kom jag inte igång med de jag skulle göra förens vid 15:00 tiden, men allt jag skulle göra va egentligen att städa - fast de är ju inte så bara med tanke på att det såg ut som ett bombnedslag, men efter jag gjorde det så tränade jag lite också och duschade.

Sedan har jag även funderat ut vad de är jag ska ha på mig på nyår, och jag måste bara bjuda på detta. För när jag kollade så plockade fram lite skjortor osv. som jag provade, köpte mig en fluga för ett tag sen också som jag drog på och va bara tvungen att nörda till det och drog även på mig hängslena jag köpte igår!
och kolla bara!!

Hahaha! Lätt att jag kommer ha på mig detta på någon maskerad i framtiden, allt som fattas är ju en sån där hatt och en fet cigarr i munnen så ser jag ut som en riktig journalist från 40 talets New York - älskart haha!

Men om ni skippar hängslena, drar ut skjortan ur byxorna och behåller flugan på tror jag.. (för vad är mer fest om inte en fluga? Haha.) så har vi nog mina kläder för imorgon. :)
Nu ska jag nog chilla framför TV:n och kanske spela lite Xbox - har nämligen blivit allvarligt beroende av Call of Duty!

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Becka

HAHAHAHA vi måste ju bara gå på maskerad nu inom en snar framtid!

2009-12-31 @ 00:50:34
Postat av: Kim

Hahahaha ja men snälla :D

2009-12-31 @ 01:05:24
URL: http://kimiam.blogg.se/
Postat av: Ida

Ååh fluga är ju så snyggt :D tummen upp!

2010-01-01 @ 18:38:44
URL: http://idaemiilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0