Gott Nytt År!

Hur ska man sammanfatta år 2009?
Vi kör en sån här klassiker...

Favoriten 2009
Låt?
Black Eyed Peas - I gotta feeling
Film?
Transformers 2
Spel?
Call of Duty Modern Warfare (Xbox)
TV serie?
True Blood
Bok?
hahaha har bara läst en bok, Camilla Läckbergs Isprinsessan.. så de får väl bli den då haha!
Tidning?
Café
Hemsida?
Skaffade Facebook och har blivit beroende!
Datum?
5 Juni <3
Händelse?
Studenten och att jag fick jobb mitt i arbetslösheten
Dryck?
Kaaamikaaaze
Mat?
Sushi
Resa?
Har inte gjort någon resa iår.. så de får väl va när vi åkte runt i Trollhättan med studentvagnen hahaha!
Blogg?
Utan tvekan idaemiilia.blogg.se
Köp?
Min mobil
Present?
Min bärbara dator :)
Klädesplagg?
Min skinnjacka
Artist?
Name the pet!
Skådespelare/-spelerska?
Michelle Rodriguez ;)
Nytt hatobjekt?
Anna Anka

Där har vi en liten sammanfattning på mitt år!
Vill passa på att tacka alla människor i min omgivning som gjort detta året till ett av dom bättre åren. Speciellt till alla som va involverade i min studentdag, släkt som vänner.. men framförallt OP3B som gjorde det till den bästa dagen i mitt liv :)
Men blir det något nyårslöfte för mig?
Jaa jag kör en enkel variant och säger: jag ska träna mer än vad jag gjorde år 2009!
-
vilket inte borde vara så svårt att hålla eftersom jag inte rört mig sååå mycket de här året haha!

Men jag önskar er alla ett riktigt

Gott Nytt År!



Peace out!


Kommentarer
Postat av: Ida

Ååååh min blogg :) <3

2010-01-02 @ 19:29:31
URL: http://idaemiilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0