Rysligt dåligt.

Jaa jag tycker de går sisådär med bloggandet nu haha.. men jag gör inte så mycket mer än jobbar och när jag kommer hem från jobbet är jag dödstrött och så gör jag inte så mycket annat.

Idag är min lediga dag efter helgen som varit väldigt stressigt.. igår när jag kom hem så kände jag mig spänd som en pilbåge i hela kroppen så då provade jag en sån där spikmatta som har blivit jäkligt populär och jag somnade! Det trodde jag aldrig.. såklart var dom första minutrarna lite plågsamma men den smärtan försvann och man blev helt varm i kroppen, när jag vaknade en timme senare var jag helt mör i kroppen och de kändes riktigt skönt, så den kommer jag använda fler gånger.
Annars så har jag inte gjort så mycket just idag, bara tagit det lugnt.. köpte mig chips förut som jag sitter med nu och kollar på TV:n där bara ne massa skit går. Men de absolut sämsta programet var "The Cougar" som gick på TV3..de var ett sånt där daiting program, där en kvinna på 40 år dejtade 20åringar.. jag vet inte om de skulle vara så seriöst men jag satte ett chips i halsen vid ett antal tillfällen för jag skrattade så mycket.. pinsamt, riktigt pinsamt haha!

Nu ska jag fortsätta käka chips, sen så ska jag göra mig iordning & gå och lägga mig.
Imorgon börjar jag mitt nya veckopass på jobbet.

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0