Glad Midsommar!

Glad Midsommar till er alla, har jobbat idag och jag klagar inte.. var riktigt gött faktiskt och några från jobbet hade till och med bakat jordgubbstårta både till oss och patienterna vilket jag måste ge en stor stjärna till för god var bara förnamnet. Ikväll blir det lugnt och jag är ensam hemma så jag ska nog bara slappa framför TV:n med lite att dricka. Nu är det fotbollen som gäller, Sverige - Italien.. och många är förvånade över att just JAG som inte är så intresserad av sport kollar på fotboll, men HALLÅ det är ju landslagsmatch finns inget roligare än att kolla på sånt när det är EM och VM i sportvärlden haha.
Nu får jag kolla vidare på matchen.

Glad Midsommar och till the partypeople, festa åt mig med haha!

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0