Igår och Idag

Stressigt värre igår.. därför jag inte bloggade. Först åkte vi iväg till stan för att köpa några flaskor av de goda inför studenten och sen gick jag iväg för att rösta i EU-valet. När jag väl kom hem så hade jag bara en timme på mig att göra mig iordning för att sen åka upp till stan.. igen. Fast de va för att vi skulle träffas hela klassen för att grilla, dricka och spela brännboll och kubb. Nu kom ju ioförsig inte hela klassen.. lite tråkigt gjort tycker jag men dom får skylla sig själv för vi hade riktigt kul, bilder från den kvällen kommer senare för jag hinner inte ladda upp dom idag + att jag ska få lite fler bilder från dom andra i klassen som tog kort.
Idag åkte jag Åsa och Ida för att fixa lite grejer inför morgondagen då vi ska klä vagnen.. men de mesta löste sig när vi snackade så de va rätt onödigt för mig att åka upp till stan för att snacka i en timme i en bil haha men de va kul. Nu blir de till att städa mitt rum eftersom 1534 (ironisk) personer kommer hem till oss på Fredag.

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0