Studenten - Tack OP3B

Det är över.. dagen man väntat på i 3 år, kanske lite längre. Det känns jättekonstigt och fortfarande overkligt att man har tagit studenten - det är ju en av dom största dagarna i ens liv och det är över. Men jag måste säga att gårdagen var den bästa dagen i mitt liv med allt folk man träffade, musiken, presenterna och maten.
Men studenten hade inte varit studenten utan min klass - OP3B, som ska ha ett tack för dom här 3 åren!
Det känns tomt nu men samtidigt så är man glad för det är nu livet börjar.
Imorgon är det Balen vilket blir de absolut sista man kommer göra med dom flesta i klassen, jag hoppas vi håller kontakten i fortsättningen. Ni ska veta att ni är bäst haha!

Bilder från dagen kommer någon gång nästa vecka när jag samlat in ALLA bilder haha.
Peace out!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hahahah det var verkligen en av dom bästa dagarna i ens liv! :D Så jävla kul vi har haft och självklart ska vi hålla kontakten speciellt nu när när sommaren precis har börjat :D

STOCKHOLM!!!!!!!!

2009-06-06 @ 16:05:27
URL: http://idaemiilia.blogg.se/
Postat av: Ida

Sätt in bildeeeeeeeeeeerna nu då Kim! :D

2009-06-07 @ 00:13:54
URL: http://idaemiilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0