Summer feeling

Fortfarande härligt väder.. och hur resten av "student-veckan" ser ut varierar beroende på vilken sida man kolla på, studentdagen visar allt ifrån 15 grader med rätt mycket sol till 9 grader och hällregn.
Men idag är det skitvarmt vilken innebar att jag, Ida, Åsa och Becka satte oss på uteserveringen på Espresso House ett bra tag.. där det stora nöjet var att skrapa trisslotter, när dom väl slutade var vi uppe i ett tvåsiffrigt tal i antalet lotter och även ett tvåsiffrigt belopp på hur mycket vi gick back haha.. mindre lyckat med andra ord. Sen satte jag mig på den lagomt varma (sisådär 70 grader) bussen och svettades där ett tag. När jag väl kom hem så fick jag äntligen de brev jag längtat efter.. det som säger att man har ett paket att hämta ut. Så jag fick äntligen hämtat ut mina skor som är efterlängtade...

Nu blir det att ligga i solen och läsa lite.




P.S. Köpte även balbiljetterna idag (sista dagen), vilken jäkla tur.. så nu är helgen räddad haha!

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Ida

men åååh Kim jag fick också ett paket :D

Denna dagen är så underbaaaaar :-)

2009-06-01 @ 18:20:00
URL: http://idaemiilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0