Nu är det sommar minsann!

Äntligen lite sommar, trodde jag skulle missa den helt när jag jobbade men idag är jag ledig och det är sommar ute.. underbart haha! Ska ligga här med datorn hela dagen och få så mycket sol som möjligt, det skulle vara lite sommar i några dagar nu och jag jobbar ju i stort sett hela veckan (förutom Torsdag) så jag får ligga i om jag ska få färg. Anledningen till att jag drar med datorn ut är inte för att jag är en sån nörd utan det är för att jag nyss har fått lite låtar från en vän och jag måste bara säga Spotify släng er i väggen jag har DJ Shilpa haha, musiken är så bra så jag knappt kan gå någonstans utan att datorn följer med haha.

Har inte bloggat under helgen men de hände inte så mycket, midsommarafton gjorde jag inte så mycket.. var på jobbet kom hem och var för trött för att lyfta ett finger så jag slappade bara. Sen i Lördags så träffade jag Lisa och vi satte oss och drack och snackade igenom allt mellan himmel och jord vilket behövdes haha.
Igår va vi på promenad också och hittade ett perfekt ställe som man kan gå till för att rensa tankarna, det var bara tyst och lugnt och man blir inte direkt störd med tanke på att vägen dit va lite att jämföra med Robinsonträsket haha!







Nu ska jag fortsätta ta in sommaren.
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0