De är ingen vanlig dag..

De är ingen vanlig dag för de är min lediga dag hurra hurra hurra haha..
Den spenderades i solen minsann.. och efter några timmar där så satte det sig sina spår, jag var nämligen inte långt ifrån att se ut som en kräfta (jag var röd med andra ord) och är fortfarande det haha. Dagen var perfekt tills jag bestämde mig för att käka lunch och jag öppnade kylskåpet och hittade en pizza som man bara värmer i micron.. kommer inte ihåg va den hette men något italienskt namn var det och då brukar de ju vara någorlunda gott. Men jag hade visst fel.. för den här namnpåitalienskapizzan visade sig betyda 1000 ostars pizza. Dom hade bokstavligt talat rensat charken på ost och lagt på pizzan, som tur var så upptäckte jag att det var mögelost på som jag tog bort innan jag körde in den i ugnen. Men den var fortfarande inte god.. de räcker med EN sorts ost på min pizza. Nää detta förstörde inte hela min dag utan jag förvarnar er ifall ni ser något liknande i affären.. välj något annat haha.

Åhhh lite typiskt att vädret ska vara såhääär bra när man jobbar men jag kommer nog vara glad för jobbet när jag väl får mina pengar haha men det är ju fortfarande ett tag kvar tills dess. Imorgon jobbar jag kvällen vilket ska bli skönt.. jag föredrar hellre att jobba kvällar än dagar, så ska jag övningsköra hem också och jag längtar haha. Jag får se till och ta tag i det här nu, kan inte gå runt utan körkort hela livet.
Inget på TV märker jag, program om mammor som fick barn när dom var 12 (överdriver jag vet, men unga är dom haha) och så är det såklart program om fetma. Jag ska nog ta och träna lite istället, de har jag inte gjort på ett tag.. slutar nog med att jag bli sjuk som vanligt men jag kör på ändå.

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0