Balen!

I Söndags på studenthelgen var det dags för bal. Det var riktigt stressigt den sista timmen men vi kom iväg i tid och åkte bort till Becka som var min balpartner för att fotograferas. Hon var rent ut sagt skitsnygg och det var en lättnad att se att vi matchade haha. Sen åkte vi runt i ner-cabad (?) bil i stan för att sen stå i lååång bilkö för att komma in.. då passade regnet och åskan på att komma så den sista biten så fällde vi upp taket och tur va väl de för de öste ner. Som tur var ändrade dom turen för bilarna så man åkte direkt in till ingången så man slapp bli blöt, jag är imponerad på att folk orkade stå där ute för att se oss så dom ska ha ett stort tack för de. Sen när vi väl kom in så drack vi champagne och väntade på dom övriga att komma och sen var det dags.. vi åt, drack och dansade hela kvällen. Det var extra roligt också för vi träffade några gamla klasskamrater och vänner som jag gick på balen med i 9:an som vi va med på kvällen. En oförglömlig kväll och ett perfekt avslut på studenten
Här kommer bilderna!




































Peace out!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Haha iof så var det bussen med stort B också. hahaha näe valsen kan jag nog glömma det är det efteråt som jag kommer och vill minnas :P haha

2009-06-10 @ 17:53:54
URL: http://windfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0