En månad kvar!

Oj då, de har inte blivit så mycket bloggande på senaste.
Men men, idag har jag inte gjort så mycket mer än att ha varit i skolan, där hände de inget särskilt intressant och kul förutom när vi hade lunch. Vi såg att det va kallops och alla hulkade ungefär samtidigt så vi bestämde oss för att åka till McDonken och hämta mat. Vi hade ungefär en halvtimme på oss eftersom vi skulle ha klassmöte, så stressigt blev de.. för när alla hade hade fått sitt käk och var påväg mot bilen så märkte vi att klockan var klassmötesdags. Det innebar att vi fick åka i en jädra fart till skolan med massa donken mat i handen haha. Sen när vi var halvvägs framme så fick vi ett samtal att mötet hade blivit inställt, men då va vi nästan halvt klara med vår mat så vi fortsatte käka.

Fick även reda på att det är exakt en månad kvar tills vi tar studenten från och med idag.
EN MÅNAD!
Det är sjukt va tiden går fort, de va ju inte alls längesen man började i den klassen och ville byta direkt eftersom jag inte kände någon haha, men sen ångrade jag mig och de är jag så jävla glad för. Nä vafan, inga långa minnestal nu.. vi får helt enkelt se till att göra så mycket roligt som möjligt den sista tiden nu!

Nu ska jag ut i solen!
Peace out!

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh en månad Kim kan du fatta!!!!! :D

2009-05-06 @ 20:05:58
URL: http://idaemiilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0