Ett steg närmare studenten!

Glömde bort att berätta vad jag mer gjorde idag. (Vi skyller på segeryran haha).
Gjorde mitt absolut sista nationella prov idag (SKÖÖNT), det var i Engelska B och det var hör/läs delen. Får väl säga att det gick sådär blev lite osäker på läsdelen men den kändes mycket bättre än hördelen. För vad hände? Jag har ju såklart lite svårt med dialekter fast den här gången var de inte det som var problemet, även om det var många olika dialekter också. Den här gången hade jag problem med en röst som va en gammal man som lät som en fyllegubbe, hörde inte ett piss vad han sa, lyckades bara höra att han sa ordet polis (tror jag han sa i alla fall haha) så jag gissade på de ord jag hade att utgå ifrån haha! Vi får se hur det går helt enkelt men jag tror inte det ser speciellt ljust ut!

Sen fikade vi på Espresso House och den här gången va vi nästan alla från vårt gäng vilket inte händer så ofta haha. Efter det var det utmaningen som gällde!
Ikväll blir det att ta det lugnt, ska ta och träna lite först men sen blir det TV hela kvällen!

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0