Ole dole doff på EU-valet?

EU-valet är ju något ingen har kunnat undvika.. och alla pratar om hur viktigt det är att rösta så...
Kommer jag rösta? JA.
Vet jag vad jag ska rösta på? NEJ.
Så jag beslutade mig för att göra ett test på Aftonbladet över vilket parti jag ska rösta på.. och helt plötsligt så blev jag Moderat! Men för att säkra så gjorde jag ett annat liknande test (tror de va på DN) och när jag var klar där så va jag lååång ifrån Moderat.. jag var nämligen helt plötsligt Socialdemokrat. Jag kan säga att jag inte blev ett dugg klokare så jag förlitar mig INTE på något sorts test, tror jag. Det kommer säkert sluta med mig stå och köra ole dole doff när jag väljer haha...

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0