Onsdag!

Nämen vilken låång och jobbig dag vi haft i skolan idag.. eller inte! Vi har bara haft en lektion och det va Naturkunskap där vi fick reda på att vi har ett prov kvar som vi ska ha nästa vecka, så hade vi en snabbgenomgång på vad vi skulle kunna inför provet, inte så många sidor så de ska nog inte vara några problem.. peppar peppar. Sen efteråt sprang vi till matsalen (det var pannkakor) och av någon konstig anledning gjorde vi det eftersom vi fått för oss att dom skulle ta slut annars och hur trovärdigt låter det sisådär 15 minuter efter att matsalen öppnat.. fast.. vem ville riskera det?
Sen hade vi det klassmötet vi skulle haft igår och sen tog jag bussen hem.
Sen när jag kom hem så fick jag se ett paket i brevlådan och det VA TILL MIG! Blir alltid lika glad när jag får brev och paket.. det brukar inte vara särskilt ofta det händer. Det var i alla fall slipsen jag beställde till balen och jaa.. den är INTE lika.. gröön.. som den är på bilden. Ska ta med den till skolan imorgon så promzilla (så illa är det inte ville bara prova säga det haha) får bedöma om den blir bra till hennes klänning.


GRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖN!


Peace out!

Kommentarer
Postat av: Ida

PROMZILLA BECKA ;D hahaha ni är för goa

2009-05-06 @ 20:50:37
URL: http://idaemiilia.blogg.se/
Postat av: Becka

Jahaaa det var miiiiig du syfta på! Promzilla hahahaha där var du fiffig!

2009-05-06 @ 22:41:58
Postat av: Becka

Jahaaa det var miiiiig du syfta på! Promzilla hahahaha där var du fiffig!

2009-05-06 @ 22:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0