Snygg? Ful? Fulsnygg?

Sitter fortfarande med plugget det går extremt segt men de är som sagt rätt mycket att skriva. Tog en paus för en stund sen och råka se lite bilder på vad som kommer komma på HM i höst och såg att dom bla. kommer att ge ut en orkesterjacka för killar? Jag vet inte vad jag ska säga riktigt.. jag är inte direkt ett stort fan av just orkesterjacka kan jag inte låta bli att tycka att den här är snygg.. fulsnygg kanske? Hmm kanske något man ska satsa på i höst?


Ähh vi låter de vara sommarkläder som gäller först!

Peace out!

Kommentarer
Postat av: becka

Jag tycker det är skit snygg med orkester/armee stilen den ska jag köpa för dom säljer ju inte den på damavdelningen!

2009-05-17 @ 22:31:50
Postat av: Kim

HELL NO DEN ÄR MIN!

2009-05-18 @ 09:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0