Onsdag!

De va inte mycket till skoldag, först lämnade jag in mina uppgifter så nu är det över, sen hade vi "redovisning" på vårat projektarbete för 2:orna.. eller aa vi förklarade vad som var viktigt att tänka på och naturligtvis var det ett tips som alla upprepade säkert 113 ggr och det va BÖRJA I TID och jag måste nog säga att det finns nog inte något bättre tips än det haha! Sen hade vi för dom som var intresserade ytterliggare en "redovisning" där vi presenterade våra projektarbeten men detta var frivilligt bland 2:orna vilket innebar att de kom ungefär 9 elever på två klasser haha. 

Men men.. nu är det äntligen långledigt.. riktigt skönt, hoppas på bra väder trots att SVT, TV4 och Aftonbladet visar att de blir regn.. jag är riktigt optimistisk. Sen hoppas jag på riktigt pissväder i Stockholm eftersom några från min klass drar dit (inte alls avundsjuk nej nej).. så hällregn bort till stureplanarna tack haha. Nää självklart inte, vi håller tummarna på att dom får en bra resa med bra väder!

Nää nu ska jag kolla på TV:n medans jag väntar på att Lisa ska höra av sig..
Det blir promenad ikväll på schemat!

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Åsa

hahaha du kan önska hur mycket regn som helst i stockholm för det blir köpenhamn i alla fall :P velar som bara den, men nu är det bokat :D

2009-05-20 @ 22:38:54
URL: http://windfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0