Jag vill vara norrman idag!

Dubbelgrattis till Norge får vi säga!
Inte bara för att dom kickade hela Europas ass i Eurovision igår utan också för att de är deras nationaldag idag den 17:e maj! Hur det gick för Sverige igår tänker jag inte prata om och jag är inte direkt besviken heller.. frågan hur kunde de hända lämnar jag till övriga svenska folket och kvällstidningarna. Man vill helt enkelt vara norrman idag haha!
Igår spenderade jag faktiskt dagen hemma och kollade på Eurovision hemma.. vet inte riktigt vad som hände eftersom dom senaste åren har det varit som en tradition att samla ihop ett gäng och kolla på Eurovision, förutom förra året då de blev lite för mycket för min del och jag fick spendera halva natten i badrummet och missade Eurovision men det är något jag aldrig kommer glömma heller haha! Men vad hände egentligen iår? Ingen nämnde ens om vi skulle göra något.. lite tråkigt faktiskt men jaja ibland är de så.
Nu sitter jag och skriver på min hemtenta som kom lagomt sent.. tänker försöka skriva klart den idag och samma sak med en till uppg. så kan jag lämna in allt imorgon. För imorgon är min enda skoldag denna veckan som kommer, så jäkla skönt när lektioner går bort och är inställda sådär.
Men nu måste jag fortsätta om jag ska hinna bli klart.. mycket kvar att skriva!

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0