Hjälp mig!

Okej nu är hösten tydligen officiellt här...
och jag har inte hittat någon höstjacka, men jag behöver hjälp för jag funderar på skinnjacka.. men när jag kollade igenom internet så upptäckte jag att de kanske va de svåraste man kan leta efter, eftersom man ska hitta något som är snyggt (en fördel), något som är i rätt storlekt (ännu större fördel) och något som är i rätt prisklass. Va ute och lallade runt på nätet (ja just nu kallar jag de lalla) och hittade några jackor.
Men jag är inte säker alls på dom, någon som kan ge respons på vad jag ska satsa på och inte?
Kanske har ni tips på vart jag kan hitta snygga jackor?
Eller ska jag helt enkelt inte ha skinnjacka över huvud taget? haha

1.



2.


3.


hjälp, respons och tips på skinnjackor tack :)



Peace out!


Kommentarer
Postat av: Ida

skinnjacka helt klart men inte sånna med fickor vid brösten det är inte snyggt! :D

2009-09-20 @ 20:01:29
URL: http://idaemiilia.blogg.se/
Postat av: Ida

jacka nr 3 är snyggast ;D liten krage är fint :)

2009-09-21 @ 10:44:50
URL: http://idaemiilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0