I missed saying peace out!

Im back!
Nu är det för längesen jag bloggade, men de jag har helt enkelt bara glömt bort..
Under sommaren hade jag iallafall fullt upp med jobbet och jobbet och jobbet haha. Sen när jag slutade jobbet i slutet på Augusti så har jag bara gått hemma.. riktigt tråkigt faktiskt men anledningen är att jag inte haft någon motivation för högskolan, finns ingen anledning att börja där då.. men jag kom in och tackade nej, bättre att lämna platsen åt någon som verkligen vill. Men jag ska söka in till vintern/våren istället. Fram till dess så ska jag försöka ta de där jäkla körkortet.. så skriva in mig på en körskola är prio 1. Har även tagit tag med annat.. ringde mitt sommarjobb och frågade om timanställning och hon tog emot mitt nr och ska nu försöka se till att de blev av men hon kunde inte lova något eftersom de inte är hon i slutändan som beslutar om sånt, men vi håller tummarna i alla fall.

Well well, ett helt blogginlägg.. inte dåligt, nu ska jag försöka blogga regelbundet också haha
Dags att träna lite



Peace out!

Kommentarer
Postat av: heebs

smart val! onödigt att köra på med plugget om man är omotiverad ;)

2009-09-18 @ 01:08:10
URL: http://thewhitetee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0