My money is my business

Idag är jag riktigt glad..
De beror på att jag fick en glad överraskning i brevlådan, först gick jag dit i hopp om att hitta min tidning där men de fanns inget mer än några brev och naturligtvis reklam. Men när jag gick igenom breven så låg de ett till mig och de va inget mindre än lönespecifikationen.. och de visade sig att de lönade sig att slita som ett djur och gå in extra på jobbet. Tänker inte gå in på exakta summor eftersom.. my money is my business. Men jag fick några tusen mer än vad jag tänkt mig och funderar nu seriöst på att köpa mig en systemkamera som jag redan från början av sommaren hade planerat att köpa. Har kikat runt lite idag och de lutar åt en Canon eos 450d!
Detta kan inte bli bättre :)



Peace out!


Kommentarer
Postat av: Ida

Det gillar vi :D jag fick också många tusenlappar mer på lönen :D yeeeeey

2009-09-27 @ 17:48:22
URL: http://idaemiilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0