Projekt: Garderoben

Idag började jag med "Projekt: Garderoben", nej jag har inte döpt det seriöst jag tycker bara de lät lite coolare med ett namn här på bloggen haha. De jag egentligen gör är att jag rensar ur min garderob, men de va visst lättare sagt än gjort, för min garderob är en minimi version av en walk-in-closet, till och med när jag säger det så låter det överdrivet för du kan bokstavligt talat bara ta ett steg och sen kommer du inte längre. Så att de lätt blir kaos där inne är bara fakta och de finns mer saker där inne än vad som egentligen får plats (?), de känns lite som en Narnia garderob när jag tänker efter haha.
Det stora problemt är att de inte bara är kläder jag har där inne (som jag egentligen vill ha) utan hela mitt liv, hittade en låda med gamla kort som man får när man får presenter och så... och de va kort vi fick när jag döptes fram tills dom korten jag fick i Juni på studenten.. och alla kort där i mellan naturligtvis haha, många minnen.. hittade även massa gamla skolböcker och massa massa mer. Så även om det är slitsamt så är det faktiskt roligare än vad jag tänkt mig.. 
Detta kommer ta tid så nu har jag tagit en paus, för nu ska jag käka Lasagne och kolla igenom de nya numret av Café jag fick i brevlådan.



Peace out!

Kommentarer
Postat av: Youth Novels by Sariiii

jodå, det är bara fint med mig! :)

vad har du för planer för morgondagen? :)

2009-09-28 @ 23:39:29
URL: http://sariiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0