Where's the sand.. Mr. Sandman?

Mr. Sandman är den engelska versionen av John Blund..
och jaa jag kan inte sova, riktigt segt och långsamt när de inte går något bra på tv:n.
Fast nu har jag ju ioförsig gjort något åt saken.. jag orkade inte vänta en hel vecka på ett nytt avsnitt av min nya favoritserie True Blood. Så jag letade och hittade gratis avsnitt på nätet.. säkert många som gör detta men för mig är de något nytt. Så nu blir de en del avsnitt jag ska gå igenom imorgon.. men ikväll blir det att jag gör något mer vettigt av min energi, nämligen plugga körkortsteori (wiiiieee.. nä).



Eller okej.. jag lägger undan boken och kollar på ett avsnitt redan ikväll, de är trotsallt lill-lördag haha

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

den serien är beroende framkallande! Såg de 2 säsongerna på en helg! :P

2009-09-24 @ 15:31:28
URL: http://thewhitetee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0