9 dagar kvar!

Gårdagen spenderades först i skolan där vi hade föreläsning, efter det skulle jag hem till Becka och boka tågbiljetter men eftersom vädret va så sjukt bra (vi åt till och med lunchen utomhus i skolan för de va så varmt) så skippa vi Beckas place och drog såklart till strandgatan tillsammans med Nina & Anna. Sen drog vi hem till Becka och bokade tågbiljetterna, så nu är allting klart inför Stockholmsresan & Lady Gaga konserten nästa helg.. har gått så sjukt fort och jag hoppas den här + nästa vecka går minst lika fort också haha för nu VILL JAG TILL STOCKHOLM!!

Idag har jag varit i skolan på föreläsning igen.. imorgon är jag ledig vilket ska bli sjukt skönt. Sen när jag kom hem så städade jag iordning rummet och packa ihop extra sängen som jag sov på inatt eftersom vi hade monterat ner bäddsoffan igår så de skulle gå snabbt och enkelt idag när jag skulle få min nya säng. Så kom dom - en timme tidigare och de gick hur fort som helst typ:
- Hej
*Slår ihop sängen och ställer den på plats*
- Har du betalat?
- Ja
- Hej då!

Hahaha snabbt och enkelt, är så grymt nöjd med min säng.. 120 cm bred, skitmjuk och go, jämnfört med min förra! Ikväll blir det troligtvis ut och springa, skulle gjort det igår men de blev aldrig av.. så vi tar de idag istället, ute i regnet. Men de är ju faktiskt rätt najs att springa ute i regnet.


I Lindas nördbrills hahaha! Vad tycks? Kanske ska satsa på ett par, kanske inte just dom på bilden men ett par andra - de är ju rätt party ändå haha!

Peace out!


Kommentarer
Postat av: Linda

<3 nördbrillorna! man ser så smart ut i dom. köp ett par du me så kan vi ha dom när vi går ut å se superduper smarta å intilligenta ut ;D

2010-04-28 @ 17:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0