Göteborg

Äntligen hemma i sin egna säng!
Igår bärde det ju av till Göteborg med Anna, Becka & Nina, lagomt mycket kläder hittade jag (3 tshirtar, 1 skjorta och 1 par solbrillor). Sen så skulle vi ju gå på bio men det blev inte av eftersom dom inte visade Alice i Underlandet 3D, lite bittert med tanke på att vi gick rätt långt i pissväder och såg ut (i alla fall jag) som en slickad katt när vi kom fram. Men då bestämde vi oss för att käka istället och så fortsatte vi att handla lite innan vi åkte hem. Jag följde med Becka hem till henne för de va planerat att jag skulle sova där, så kom även Nina på besök en stund senare och vi slängde upp våra fötter på soffan, öppna vinflaskan och tjöta tills en bra bit in på natten - riktigt kul.

Tack ska ni ha för igår..

Nej nu ska jag göra mig iordning, ikväll är det utgång som gäller..
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0