Lördag - Ä N T L I G E N!

Ja igår var hela gänget samlade för första gången på lääänge, och vi drog först till Butlers där vi käkade buffémat och tjötade. Sen drog vi till Buddy's för att bowla, trodde jag sög på de men jag va riktigt grym (skrytarN haha). Vet inte om de va tack vare Tequila Sunrise (som förövrigt INTE är god) som skärpte mitt sinne haha. Men de visade sig att Linda inte va så dålig hon heller på bowlingen för hon lyckades nämligen ta första platsen, förbered dig på revansch - snart haha! Vi kom hem i normal tid också, tog 21:55 bussen och fick ett samtal från Becka när jag kom hem där hon undrade om jag ville dra med henne, Anna och Nina ut.. ni får ringa tidigare nästa gång - hade velat stanna kvar i stan ett tag till, jag va ju på humör haha.

Men de va gött att komma hem tidigt faktiskt, känns som de blivit väldigt mycket utgångar den senaste tiden och folk från flera håll har reagerat på att jag blivit en sån partyprisse. Självklart är de roligt men i längden kan de bli lite väl mycket, ikväll är de på't igen men efter det så kommer jag ha en vit vecka - haha låter töntigt för de är inte så lång tid kanske men de är inte så att jag varit på utgångar varje vecka i flera månader haha, utan jag ska bara ta de lugnt en hel helg.

Men nu ska jag tagga för ikväll, då de först blir förfest hos Jesper och sen drar vi till Simona som har födelsedagsfest. Längesen jag va på en hemmafest så det ska bli sjukt kul faktiskt! :)


Peace out!

Kommentarer
Postat av: Simona

sötnos! <3

2010-04-11 @ 17:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0