Manlisch!

Inte mycket bloggande den här helgen jag vet, men de är för att de inte händer så mycket.. tråkigt!
Har varit ute och letat efter en ny säng idag också, känns så jävla fånigt och provligga på dessa sängar med både morsan och försäljaren som lutar sig över en. "Hur känns denna", "sover du på sidan?, ja men lägg dig på sidan också och känn efter" och så ligger man där som en försökskanin, guppar lite, vrider lite och låtsas som att man verkligen går in för de och känner efter hur de känns, det va ett under att varken jag eller morsan bröt ihop av skratt haha. Hade turen att vi bara gick till två butiker, för jag tror att jag bestämt mig för en säng och den ska vi beställa hem nu till veckan - yieey!
Sen har jag försökt beställa hem lite grejer från Topman, har gått sisådär.. kan inte betala med mitt kort för de är ett ungdomskort, så de blir till att gå till Swedbank under nästa vecka och fixa det också haha.

Nej nu kommer denna kvällen spenderas framför Die Hard 4 tillsammans med pizza & öl - känner direkt hur håret på bröstet bara växer hahaha!


Ring från Topman - som faktiskt va med i inköpslistan, är inte direkt någon ring person..
men den är riktigt Rock&Roll haha!

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Becka

Hahahaha jag kan värkligen se det framför mig "sängprovarn"

2010-04-25 @ 03:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0