Min Dag

Började med skola - kändes rätt värdelöst idag, va rätt omotiverad ska jag säga er. Så jag drog lite tidigare och mötte upp Hanna & Linda, Hanna har ju gaddat sig idag så jag va med henne och kolla när hon gjorde det - mitt sug att skaffa en egen tatuering blev ju inte mindre om man säger så haha. Sen så va jag tvungen att dra eftersom jag skulle möta upp och fika Becka, men de blev omplanerat pga. vissa orsaker (hahaha) så jag tog med kladdkaka från E-House hem till henne. Vi tjötade lite och sen blev det ytterliggare en skräckfilm haha.

Sen drog jag hem och när jag klev ur bussen så hade de regnat och de luktade blöt asfalt, fick en kick och blev sjukt taggad till att ta en rejäl promenad som jag och Linda hade pratat på tidigare idag. Slängde i mig maten, sms:a Linda och drog på mig riktiga träningskläder och så promenerade/joggade vi, både i terräng och runt i Sjuntorp - vi va full igång i 1,5 timme, känner mig riktigt stolt faktiskt och nu har vi sagt att vi ska fortsätta med detta och verkligen ta tag i de hehe. Alltid skönt att ha någon som kan hjälpa till och pusha en, blir så mycket lättare och roligare då.

Nej nu blir det nog läggdags tror jag, känner mig helt slut och så är de skola imorgon..
och då blir de rejäla tag med pluggandet.. JAG LOVAR haha!

Rocky Balboa Style haha!

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag e så sugen på onyttig mat så det finns inte! Hatar frukt, vill ha chips med bearnaisesås!!!! Najsiga bilder de blev på oss ute i skogen ändå :)

2010-04-20 @ 23:06:19
Postat av: Hanna

HAHAHAHA! älskar den sista bilden på dig Kim!! HAHAHA

2010-04-21 @ 11:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0