Glá Påsk!

Ja nu är det Påsk-helg. Den ska spenderas på jobbet, så de lär inte komma
något vettigt ur den här bloggen (som om de brukar göra de haha) under helgen med andra ord. Hittade några sketkassa påsk-skämt som jag lägger upp här, så har ni i alla fall något att läsa och förhoppningsvis skratta åt haha.
  • Kyckling åt trädgård, fick rabatt.
  • Kyckling åt batteri, gjorde volt.
  • Kyckling åt bord, dukade under.
  • Kyckling åt eka, fick ro.
  • Kyckling åt linjal, blev mätt.      
  • Kyckling åt stekpanna, fräste.
  • Kyckling åt engelsk hund, dog.
  • Kyckling åt klocka, gick rätt.
  • Kyckling åt sill, blev inlagd.
  • Kyckling åt sladd, tog ledningen.
  • Kyckling åt karta, var utmärkt.
  • Kyckling åt spöke, fick dålig ande-dräkt.

Glá påsk :)

Peace out!


Kommentarer
Postat av: Linda

Glad Påsk! men jag fatta faktiskt inte skämten :S

2010-04-03 @ 10:53:46
Postat av: Bushanna

GLAD PÅSKA KIMSAN!! hahaha, klart linda inte fattade xD så du spänderar liksom jag helgen på jobbet xD

2010-04-03 @ 13:36:22
Postat av: Simona

HAHAHAHAHAHA.. jag är nyvaken och har läst alla skämt! Skratta som en idiot ;D Glad Påsk<3

2010-04-03 @ 18:34:30
Postat av: SVAR

Linda: Hahaha läs de en gång till ;)

Hanna: Hahahaha, japp de gör jag.. och nu drar du till Italia, ha de bäst så ses vi direkt när du kommer hem :)<3

Simona: Hahahaha häärligt att någon fatta xD



GLAD PÅSK PÅ ER ALLA! :D<3

2010-04-03 @ 22:24:28
URL: http://kimiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0