Ny skolvecka..

Ja tillbaka till verkligheten kan man väl säga efter den här helgen.
Hade en rejäl sovmorgon och började inte skolan förens 12:40 idag, hade praktiska övningar på schemat där vi lärde oss om hur man kollar puls och blodtryck, hur man tar ven & kapillärprov (blodprover) och hur man ger subcutan & intramuskulär injektion (sprutor), en riktigt rolig och lärorik dag med andra ord haha. Sen efter skolan blev det såklart fika med Becka på E-House, kom på att vi snart drar till Stockholm.. mindre än en månad och JAG LÄNGTAR!! Ikväll blir det bara mys framför TV:n, känner mig tjock i huvudet.. har lite för mycket tankar om saker och ting tror jag och så kan de vara ibland.


Peace out!

Kommentarer
Postat av: Becka

Jag längtaaaar, jag har tänkt inatt på den brilljanta ideen att vi kan ju kolla upp vandrar hem maby maby?? tänk på det tills torsdag:)

2010-04-07 @ 03:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0