Panic at Strandgatan!

Då va man hemma efter ett besök på Strandgatan med Becka & Ida. Det blev Nachotallrik såklart - va riktigt jädra hungrig haha. Lyckades skapa en mindre brand också, ljus och servetter.. inga bra sängkamrater, lyckades släcka det till slut efter att det flammat upp och börjat brinna igen 3 gånger. Luktade som fan och tillslut kom en ur personalen och frågade oss om de hade brunnit för dom fick panik när dom kände lukten, vi lyckades klämma ur oss orden "..men vi har släckt det". Sen bestämde vi oss för att sätta oss ute och då behövdes filtar, tidigare hade vi sett en perosn gå in i ett rum vid sidan om för att hämta filtar så jag gjorde samma sak, tillslut hörde jag en ur personalen fråga vad jag gjorde där inne och när dom fick reda på att de va filtar jag letade efter så va de ingen fara.

Men den stora frågan är då varför they eyef*cked the shit out of us ett antal gånger under detta besöket haha. Nej, jag undrar om jag verkligen vågar gå dit på ett tag, de är ju inte direkt så man får rabatt nästa gång jag handlar där om man säger så haha! Nu ska jag plugga lite och sen ska jag ut och springa med Linda, i början fick jag skräckfilmsmusik i huvudet när jag läste Lindas SMS där hon fråga om jag ville med eftersom jag verkligen inte orkade, men nu känns de som de behövs haha!

Upptäckte precis att jag nog behöver ta och klippa mig.. snart!

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Ida

bränna upp strandgatan!

2010-04-22 @ 20:15:34
URL: http://idaemiilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0