VinpimplarLördag!

Vaknade av ljudet av en Operasång och det kom från min brors rum som ligger precis intill mitt, trodde först han hade slagit i huvudet rejält men när jag kom in dit så upptäckte jag att han kollade på en polisfilm med någon wackocracko cop som spelade opera när han besökte mordplatsen - så varken ni eller jag behöver oroa oss längre. Men hämnden är ljuv säger jag, planerar att ta till kastrull locken och köra mitt egna lilla spel på Måndag morgon!*skrattar högt och elakt*.

Gårdagen va inte mycket att hänga i granen, satt i min säng bokstavligt talat hela dagen och tråkade.. inte fanns det något på TV heller. Men ikväll ska vi kompensera denna tragiska Fredag, då jag och mitt resterande vin färdar till stora staden för att träffa Becka & Nina, förhoppningsvis så kommer Anna också. Då blir de vinpimplande för allt vi är värda och lika mycket skratt som de brukar bli haha.



Peace out!


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag vet :D och du hade passat i en sån också!

2010-04-18 @ 00:22:06
URL: http://idaemiilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0