Snörvel...

Är ledig idag.. har inte varit ledig sen i Lördags förra veckan och vad händer? Joo Kim börjar naturligtvis bli förkyld, de är ingen kraftig förkylning men de är redigt störande ändå. Så nu är jag omringad av nässpray, näsdukar, halstabletter och filtar. Kollade runt på nätet om de även fanns något man kunde göra för att förkylningen skulle bli bättre, typ käka något speciellt eller om de fanns någon bra huskur. Så hittade jag ett tips där man skulle blanda honung, varm mjölk och halstabletter, låter mer som något häxkok än huskur men jag ska faktiskt prova detta och se om de hjälper något. Känner mig nämligen lagomt desperat eftersom jag ska ut på VFU imorgon och då gäller de ju att man inte är sjuk!

Annars blir det bara att vila och plugga lite..

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0