That's my cool and I can't take it off

Som vanligt så hade vi föreläsningar idag, orkar inte ens förklara vad för föreläsningar för intressesmurfarna skulle inte ens anteckna det - så tråkigt va de. Men nu blir det duschen, sen ska jag lägga mig framför TV:n och somna.. är sjukt trött, har inte fått någon riktig sömn dom senaste dagarna, sov dåligt igår natt och inatt så kom jag hem så jäkla sent så de blev inte mycket sömn där heller. Men veckan har gått fort ändå tycker jag, det är redan Fredag imorgon.. skönt :)

Glömde förresten hylla 3D glasögonen i föregående inlägg, dom har ju fått ett rejält lift sen man använde sånt sist (mååånga år sen) då dom va gjorda av papp och där ena glaset var rött och de andra var blått (eller va de inte så?) haha. Men nu är dom svarta och coola haha.


Hahaha..

Peace out!


Kommentarer
Postat av: Becka

Haha du hade kunnat vara BWOs förlorade gruppmedlem.

2010-02-12 @ 02:03:55
Postat av: Kim

Becka din tönt, de tar vi INTE som en komplimang.. du vill att jag ska tillhöra en grupp där en av dom har en flint, skägg, kortbyxor med hängslen och knästrumpor

2010-02-12 @ 17:22:45
Postat av: becka

HAhaha ja men det det är väl fint:)

2010-02-13 @ 09:13:11
Postat av: Becka

Hahaha jag stammar till och med när jag skriver!

2010-02-13 @ 19:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0