Review: Monday

"Egen tid" utsatt på schemat på en måndag - ja de tackar vi för!
Detta innebar att det blev lite sovmorgon, sen fortsatte jag med att läsa den där oporriga boken (föregående inlägg) och apropå den boken, även om jag sov gött inatt och va utvilad när jag vakna så lyckades jag somna med boken i handen i drygt en halvtimme - behöver inte säga så mycket mer för att ni ska förstå vilken dålig kritik de är för boken.
Men jag lyckades komma en bra bit ändå, sen åkte jag till stan för att möta upp Becka och Ida, vi fikade på Espresso House som vanligt och snackade om allt möjligt, planerade lite saker och nu hoppas jag verkligen det blir av.. och jag får en känsla att det blir av också :) Sen så skulle Ida iväg och jobba så jag och Becka drog till Överby, lyckades få med mig hem 2 snygga tshirtar.



Båda kommer från Carlings :)
Nä nu ska jag fortsätta läsa den där boken och se om jag kommer lite längre, men vi ser de positiva med den.. jag behöver ju i alla fall inte oroa mig för att ha svårt att somna ikväll.

Förresten, jag vill ha vår - NU!

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0