Månd.. jag menar Torsdag!

Torsdag idag.. fick för mig nyss att det va Måndag haha, inget står rätt till efter alla helger och storhelger som varit på varann, men nu blir det äntligen som vanligt igen. Hur som.. så va de inget jobb idag, i alla fall inget som jag får betalt för haha. För idag har jag ägnat min dag åt att plockat iordning en del på mitt rum, drog även igång med att sortera en massa papper jag hade. Sen har jag även diskat, tränat och duschat haha. Men nu tänker jag inte göra så mycket mer, utan nu ska jag ligga i sängen och chilla framför datorn, ska leta efter bra partymusik på Spotify och ett bra recept på Sangria, har hört att det ska vara gott och jag ska nog (trots att det är rödvin i den) våga mig på att göra de, men inte idag såklart haha utan på förfesten på Lördag!

bild tagen från google

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0