Music never dies!

Har ju helt glömt bort att berätta om att jag börjat på högskolan nu, en hel vecka har gått och vilken skillnad de är från gymnasiet. Eget ansvar har fått en helt ny innebörd och jag vågar säga att gymnasiet känns som lekis jämnfört med högskolan. Men de är sjukt kul ändå, man känner sig mer vuxen hehe.. känns också riktigt skönt att man bara har en kurs i taget, men jag misstänker att de kommer bli intensivt och jag kommer säkert gnälla här ett antal gånger men de är bara för er att hoppa över dom raderna haha. Det bästa är att jag verkligen känner att jag valt rätt och de är jag så otroligt glad för!


Men nu till något helt annat, min första riktiga lediga helg på ett tag (känns de som i alla fall, tiden har gått så fort att jag bara ser den som en dimma haha) och jag måste tyvärr ta tag i tråkigheter som städning.. de är tur att jag har musiken i alla fall. Hittade en låt jag inte hört på riktigt länge som jag lätt kommer spela om och om och om igen nu när jag städar, blir aldrig trött på den...

Henok Achido feat Sophia Somajo - Pusher


Peace out!

Kommentarer
Postat av: Ida

Nej då bara du inte har den frillen så går det allt :)

2010-01-24 @ 19:45:45
URL: http://idaemiilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0