My Weekend - Work Work Work

Så tråkigt att man inte hinner blogga så mycket, de är bara plugget som gäller..
Lyckades även bli sjuk så jag kunde inte gå till mitt första seminarium igår, vilket innebär att jag får lämna in ett skriftligt arbete till läraren, inte bra att halka efter redan nu. Sen så väntar jag fortfarande på min kurslitteratur som jag beställde för över en vecka sen på bokus, dom ber om ursäkt för förseningen och de är väl det minsta dom kan göra när dom informerar att jag ska få den inom 1 - 2 arbetsdagar.. det har gått 7 arbetsdagar nu.. men jag ska till bokhandeln på högskolan och kolla om dom fått in resten av böckerna på Måndag och sen skickar jag bara tillbaka min beställning från dom!

Men jag får nog börja med arbetet lite ikväll, efter jag kommit hem från jobbet.. om jag nu inte får ytterliggare en tid imorgon då jag får gå upp tidigt, då får jag sätta mig ner på Söndag och plugga. Men jag börjar känna mig rätt delad.. vet inte om jag har gjort rätt val med att välja Sjuksköterskeprogrammet, min motivation går upp och ner hela tiden, men jag tänker stanna där tills jag verkligen känner att de inte passar mig - om jag nu kommer känna så, detta kanske bara är tillfäligt, får hoppas på de.

Förövrigt så har jag en ny design (som mina trogna bloggläsare ser) som jag hämtade från den här sidan, ska bara ändra den lite här och där så den passar mig, men från grunden är den från Tescho.

Nu ska jag göra mig iordning och sen åker jag till jobbet..
14:00 - 21:30

Peace out!


Kommentarer
Postat av: Ida

Fy fan va coolt när man tar musen över bilderna bildas det en bokstav som i sin tur blir Kim! Riktigt fint :D

2010-01-30 @ 12:05:15
URL: http://idaemiilia.blogg.se/
Postat av: Ida

haha ja ser du inte det ? Ta bara musen över dina bilder :D

2010-01-30 @ 23:20:56
URL: http://idaemiilia.blogg.se/
Postat av: Becka

Vad cooolt!! Det här är anledningen till att jag inte skaffar blogg igen. Kommer ni ihåg hur min såg ut?! Bullcrap i jämförelse så ska jag ha en blogg så är det ditt ansvar att fixa en fin KIM!

2010-01-31 @ 03:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0