Sickoo!

Min sista vecka innan plugget börjar och jag är sjuk, jaa ni läste rätt SJUK! De är förjävligt att ringa till jobbet och sjukanmäla sig, och sen ringde dom från ytterliggare en avdelning och fråga om jag kunde jobbat ikväll.. så typiskt! Men jag tackade i alla fall ja till jobb fram mot helgen (Fredag, Lördag och Söndag), så får vi se om jag blir friskare, annars så skulle jag höra av mig.
Fram tills dess så kommer jag få ligga i sängen och snörvla som en äcklig snorunge, ska be mamma köpa nässpray och varma koppen så ska vi ta dö på den här förkyldningen. Men jag är också såå uttråkad..  vet inte vad jag ska göra nu när jag är sjuk, funderar på att slå på True Blood boxen jag fick häromdagen (en försenad julklapp) men den kommer jag lyckas knarka igenom idag.. och då har jag inget och göra imorgon hahaha, vilka dryga problem man har!


Hahaha..
- Fangtasia!
- Fang... tasia?


Okej nu när jag såg trailern, så kan jag nog inte låta bli att dra igång den boxen ändå haha!

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Evelina Åström

Hallå! Typsnittet heter impact label, går att klicka hem om du googlar på det! :)

2010-01-11 @ 17:11:07
URL: http://epolina.blogg.se/
Postat av: Nathalie Johnsson

Jag älskar också den serien Kim :) Den är grym! Krya på dig!!

2010-01-12 @ 12:53:31
URL: http://ciiiiiitron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0