The Fame Monster

Idag har det varit en riktig chilldag, träffade några gamla klasskamrater och fikade på Espresso House, de va riktigt kul och man fick flashback från gymnasietiden.. som jag faktiskt saknar ibland, men de är så sjukt kul att vi fortf. håller kontakten så mycket de går. Vi planerade även att träffas på onsdag, men då ska vi dra till O'learys istället :)
Sen efter det så splittrades vi, jag och några gick runt snabbt på stan och jag lyckades få med mig Lady Gagas nya skiva, hade ett presentkort från trestads musik så jag passade på hehe. Sen drog vi hem till Becka och väntade på bussen hem.



Imorgon ska jag införskaffa mig en ny frilla, härligt haha!

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0