Good Morning!

Klockan är 17:24 och Kim säger godmorgon.. nästan!
Ingen fräsch Lördag här inte. Har legat i sängen framför datorn hela dagen, borde ge mig in i pluggandet igen men de är så tråkigt, får tänka positiva tankar (det är bara en vecka kvar). Linda har lämnat Trollywood för att åka skidor i Idre - lyx. Det är även positivt för mig med att hon åker iväg konstaterade vi båda igår, jag menar nu slipper jag "hänger du med och.."-sms:en som man inte kan tacka nej till haha, de är ju bra nu när det är tentavecka. Nej.. nu blir det en efterlängtad dusch och sen in Vårdvetenskapens värld igen, oporrigt värre!


Mitt härliga morgonrufs
Mot duschen..

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Bushanna

hahaha! jag och linda är alltid med på allting, vet du hur många grejjer de blir eller ;)

2010-03-20 @ 20:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0