Ingen godmorgon direkt!

Lyckades skapa en actionfylld morgon på ett sätt som nästan bara jag kan. Jag lyckades nämligen med att försova mig så jag missade halv 11 bussen - jag gissar på att min kropp behövde få sova ut. Men de actionfyllda med det var inte att jag försov, utan att jag vaknade 4 minuter innan den skulle gå. Såklart så skulle jag försöka hinna med bussen och jag kasta på mig kläder, packade ner de jag behövde i väskan men jag kom bara ut ur dörren när jag såg den åka förbi. Nästa buss skulle inte heller gå förens 3 timmar senare, vilket innebär att jag skulle missa hela min föreläsning och sånt suger!
Så jag ringde morsan som tog ut flextid från jobbet och körde mig till skolan, hur cool är inte hon på en skala 1 - 10 som gör en sån sak haha! Jag får fundera ut något jag kan köpa till henne som tack. :)

Nej nu blir det föreläsning som gäller!
Sen vill jag göra något kul - det är ju nästan VÅR utomhus.

Peace out!


Kommentarer
Postat av: Ida

På skala 1-10? 10!!! :D

2010-03-11 @ 14:31:46
URL: http://idaemiilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0