life of a student!?

Haha vad förvånad jag blev när jag checkade till bloggen snabbt i morses och såg att jag hade 6 kommentarer, det är ju lite kommentarer jag vet men ändå ett rekord för mig och min blogg haha. Min andra lilla chock imorse va att våren hade kommit, hörde till och med hur snön smälte när jag gick till bussen - hur jäkla underbart är inte de på en skala haha. Men jag kunde inte vara ute och njuta av vädret utan min dag har inte varit särskilt mycket roligare än att jag suttit i skolan tillsammans med min basgrupp och skrivit klart vårat arbete till seminariet imorgon - känns riktigt bra att den är klar och att jag är nöjd med arbetet. Men de va ju mindre kul när man gick från skolan vid 17 tiden och upptäckte att solen hade dragit sig tillbaka och helt plötsligt va allting kallt och grått igen.

Ikväll är det plugg som gäller, fast nu ska jag ta en liten paus och duscha, göra mig lite mat till imorgon och kolla på Grey's Anatomy. Sen är de på't igen haha..

Peace out!


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha ja det kan man säga, blir då inga bananer här om nätterna iaf:P

2010-03-17 @ 23:49:08
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Ida

jo jisses tiden går så snabbt men sen vi fick veta att vi fick lägenheten har det gått segt bara för att man längtar ihjäl sig hahah :D syns tre!

2010-03-18 @ 13:49:14
URL: http://idaemiilia.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha ja, undra om han äter bananer i vaket tillstånd också eller om han får sin ranson i sömnen:P

2010-03-18 @ 22:06:48
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0