Mejeriet is the shit!

Lyckades göra om min 10 minuters snoozande som jag brukar ha på morgonen till en 2 timmars försovning - lyckat! Missade en föreläsning som såklart också var en intressant och rolig föreläsning. Men jag spenderade min tid istället med att träffa Åsa och luncha på Mejeriet, de va första gången jag gick dit och jag måste bara säga att det stället var asballt haha! Sen hade vi ytterliggare en föreläsning på engelska och de gick hur bra som helst, det va skitlätt att förstå vilket jag aldrig hade trott att de skulle va.
Men nu väntar jag på att Becka ska bli klar så ska vi åka till Överby, får väl se om jag får med mig något hem.. de blir nog troligtvis så om jag känner mig själv rätt. Ska i alla fall hämta ut mina converse liknande skor som jag lagt undan på dinsko, jag vill ha vår NU!

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0