Skräll!

Då va man klar med det näst sista seminariet på kursen, ett kvar och så är det tentan om 2 - 3 veckor (?). Känns skönt i alla fall och det gick hyfsat bra, fick lite kritik för första gången men de va bara att jag skulle träna på att inte bara läsa från pappret. Men de är inte så konstigt att jag gör det när jag har 5 redovisningar som ska göras och sen får vi bara redovisa en men vi vet inte vilken förens samma dag - ett riktigt konstigt arbetssätt haha! Men jag ska träna och nästa gång kommer jag bli en riktig j*vla rockstar på redovisningen haha!
Nu sitter jag i alla fall och väntar på att Annelie & Hanna ska komma hit och så ska vi vänta på Linda för att sen dra och fika/käka. En riktig skräll med andra ord.. tror att våran slutdestination lutar åt Mejeriet! (Det blev Strandgatan istället)


Rockstar - hahaha!

Peace out!


Kommentarer
Postat av: Bushanna

Vi gillar denna "skräll" ;)

2010-03-10 @ 21:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0